FAQ
Hoe kan ik bestellen?
Een offerte aanvragen of bestellen kan heel eenvoudig via e-mail, online webshop of per telefoon.
Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, wordt deze onmiddellijk nagekeken om te bekijken of deze goederen voorradig zijn. U ontvangt dan van ons een orderbevestiging via mail op basis waar wij u dan vriendelijk verzoeken de betaling te willen voldoen d.m.v. een overschrijving. U kan uiteraard ook online betalen bij afrekening met onze betalingspartners wat eenvoudiger is. De goederen worden onmiddellijk verstuurd tenzij u deze bij ons wil komen afhalen na afspraak.
Hoeveel bedragen mijn verzendingskosten ?
Wij werken nauw samen met Bpost. Deze worden op een zorgvuldige manier ingepakt.
Leveringstijd : 2 – 3 werkdagen indien voorradig.
Voor grotere afname’s zal voor u naar een gepaste oplossing worden gezocht. Vanaf een bestelling van 150 euro is de verzending gratis.
Kunnen wij de paspoppen zelf komen afhalen ?
Ja, u kan gerust uw paspop komen afhalen
U kan uiteraard ook vrijblijvend een bezoek komen brengen na afspraak tel +31 (0)6 2438 2422.
Wat kan ik doen als de bestelling beschadigd aankomt bij levering ?
De verpakking van onze goederen gebeurt steeds met de meeste zorg en alles wordt grondig nagekeken vóór levering zodat het hier al niet fout loopt. Echter kan er altijd iets mislopen tijdens het transport. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies tijdens het transport, wat uitzonderlijk is.